Wednesday, January 5, 2011

Nytt år

Nye muligheter? Eller bare samme gamle suppa??

først av alt så vil jeg bare takke for alle tilbakemeldinger på forrige innlegg.. Det kom ikke så mange kommentarer her, men desto flere via mail og meldinger, til og med noen telefoner har jeg fått om det. Takk.

Status akkurat nå: Mye negative tanker, og destruktive handlinger. Jeg har allerede opparbeidet meg 500kr i egenandeler. og det er jo godt gjort når året har vart i 5 korte dager. Men så har man jo da frikort før februar også, så det er jo fint. Men januar er vanskelig sånnsett. Det er dyrt å være syk...
I morgen tidlig skal jeg på møte med boligtjenesten. Det blir spennende å høre hva de har og si.

Skal prøve å mekke en liten oppsumering av året en av de nærmeste dagene. Nå er det natt..

No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D