Monday, January 24, 2011

Ennå ett år...

Ennå ett år er gått, vi skriver 2011, og jeg har hatt bursdag... I går ble jeg 24 år. Jeg har ikke skrevet så voldsomt mye om det, rett og slett fordi at jeg ikke føler det er noe å feire. Feire at jeg har levd i 24 år? At jeg har tenkt og planlagt og skadet meg i 12? At jeg ikke ønsker å leve så veldig mye lenger?

Jeg må vel si at feiringen var mer positiv i år enn i fjor, i fjor ble dagen nemlig tilbragt på lukket psykiatrisk akuttpost. Hei hurra.. Når avdelingen så tar ansvar, og handler inn is og greier, så er jo det i utgangspunktet veldig snillt og veldig koselig, men samtidig ble det en påminnelse om at jeg har vært der for mye, det er nemlig ikke helt vanlig å feire bursdagen til pasientene..
I år ble dagen, og dagen før, og natta.. Tilbragt på forsand, jeg har vært tilskuer på kurs, og fikk tilbud om å sove over hos ei der inne. Veldig snillt. Og veldig koselig. Datteren hennes tok ansvar lørdag kveld, og fant fram iskake og lys :) så ble det litt feiring alikevel:)

Jeg går og ruger på en del innlegg, så skal prøve å få satt dem på papiret snart.

3 comments:

  1. Anonymous10:37:00 AM

    feiring av bursdag er noe heller ikke jeg liker, men jeg liker ikke feiringer uansett, med mindre det innebærer en fyllekule :P Gratulerer med dagen som var uansett ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:10:00 PM

    gratulerer med overstått dag :)

    ReplyDelete
  3. takk takk begge to:D

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D