Tuesday, January 11, 2011

Døgnrytme til salgs...

Eller egentlig gisbort... Siden sist har jeg rotet det til for meg. Natt til lørdag fikk jeg ikke sove... Ikke i det hele tatt.. Tenkte og styrte og stresset verre... Men måtte gi tapt kl 07.00 lørdag var heldigvis en travel dag, så det var forsåvidt greit og holde seg våken. Jeg har nemlig vært på Trollspeilet kurs. Denne gangen var det bare Pelle som var her, men jeg fikk masse utav helga fordetom jeg... Jeg ble også litt mer gira på å trene, i første omgang satser jeg på tabata squats, på forumet deres er det nemlig en utfordring om å gjøre tabata squats (knebøy) i 2 mnd... Og de mener at vi vil merke bedring i form på den tiden. Jeg tror dem jeg altså... Tabata er en intervalltreningsmetode, som går ut på at du jobber i 20sek pause i 10sek også er det 8 repetisjoner. altså 4 min. Det rekker jeg. Men huff, nå har jeg jo publisert det her, så da må jeg kanskje gjennomføre det også...

Kom hjem lørdagskveld, våt og kald, og bestemte meg for å hoppe i badekaret. Der sovnet jeg, i 1,5 time... Trøtt? jeg? Gikk på stua etterpå, for å få litt varme i skrotten, og våknet kvart på 9 morgenen etter... 12 timer søvn er jo fint:) Søndagen ble også brukt til kurs, og jeg klarte og legge bort litt tanker på dagen. Men så kom jeg hjem, og der var de igjen. Så det ble sent kveld. Hele natta ble brukt til skadebegrensning, og utsettelse. Sovnet heldigvis tilslutt.Sov lenge på mandag, og nå ligger jeg her, tidlig tirsdagsmorgen. Uten å få sove. Tankene spinner. Planer er det en hel hau av, men tiden er ikke inne akkurat ennå. Jeg prøver det jeg kan å holde meg våken akkurat nå. Men innser at jeg muligens må gi tapt..

1 comment:

  1. Oi.. Det var leeenge og sove.. Mem kroppen trengte det vel daq både fysisk og psykisk :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D