Thursday, March 4, 2010

I want to break free!!

(I want to break free)
(I want to break free)
I want to break free from your lies
You're so self satisfied I don't need you
I've want to break free
God knows, God knows I want to break free


første verset av Queen sin låt I want to break free...

Det er det eneste jeg ønsker nå, Jeg vil ut, jeg vil være fri fra konstante tanker om selvskading...
Jeg har før ikke blitt trigget av noe spesielt... Men nå, laget meg pølse og potetstappe her om dagen... Og klok av skade lagde jeg noen snitt i pølsene før jeg kokte dem.... Hva ligner de på når de koker?? Jo, Kutt... Mange kutt i hver pølse jo...

Heldigvis var far og søs hjemme da... Men det er de ikke nå, jeg er faktisk alene i nesten en uke til... Hvordan skal dette ende?? Akkurat nå er jeg syk, og godt er det, jeg orker ikke tanken på taxi til legevakt, og alt det der... Er trøtt, er sliten, lei av alt.. Glad for at jeg ikke har mye medisiner hjemme, kjenner det kunne blitt skummelt nå..

Jeg vil bli fri!!!

6 comments:

  1. Anonymous5:14:00 PM

    En dag blir vi fri! Kjemp i mot, og det vil lønne seg stort til slutt!

    ReplyDelete
  2. d va sant...takk for kommentar:D

    ReplyDelete
  3. det var et fint dikt da, er sant, iblant føler man at man bare vil bli fri

    ReplyDelete
  4. Sv: Tusen takk for det. Det er veldig hyggelig å vite. Betyr mye for meg <3

    ReplyDelete
  5. Føler så sterkt med deg, kjære venn!! Ingen fortjener å ha det så vondt <3

    ReplyDelete
  6. Det er alltid koselig med nye lesere. Ser du er hesteinteressert. Har vært på rideanlegget til Sandnes et år de hadde NM i sprang. Var hestepasser for NMs desidert dårligste ekvipasje. :P

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D