Monday, March 1, 2010

Seier, og nederlag

Februar måned var en måned med både seire og nederlag, både for meg personlig og det norske folk.. Ja, vi snakker OL... Er dere fornøyde med Norges innsats i OL? Jeg synes dt ble bra tilslutt, skulle ikke sagt nei til noen flere medaljer, men all over ganske fornøyd..

Februar ble måneden uten innleggelser.. Det er første måneden siden mars i fjor:D Det ble måneden jeg bestemte meg for å slutte og eksistere fordi jeg vil begynne å LEVE:D Februar ble samtidig måneden jeg sprakk på selvskading... Det største nederlaget jeg har opplevd på en stund... Februar ble måneden jeg virkelig følte, eller innså hvor store fremskritt jeg har gjort med hesten, men også måneden hvor jeg innså hvor mye jobb jeg har igjen...

Februar ble måneden jeg brukte mye tid på og lese journal, og jeg ser at fremskrittene er store iforhold til for ett år siden, men jeg ser også at det er langt igjen... Februar ble måneden AG fra psykisk helse i kommunen gjorde meg bevisst på at jeg bruker men alt for mye... "fremskrittene er store, OG det er langt igjen" sier jo akkurat det samme som den første setningen, men er mye mer positiv...


(bildet er googlet)

Jeg undergraver mine egne fremskritt til stadighet med dette enkle ordet... Har dere tenkt over hvor ødeleggende ett MEN kan være??

1 comment:

  1. Anonymous8:55:00 PM

    Ordet "men" burde vært ulovlig hehe...i slike sammenhenger. Syns det er kjempegodt å høre at det er fremskritt, det tror jeg på! Mange ganger ser man det bare ikke...og mange ganger VIL man ikke se det heller.

    Du er god :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D