Wednesday, March 10, 2010

Bloglovin

er en fantastisk oppfinnelse spør du meg, du kan bare trykke inn der, og vips så kan du lese alle de nyeste innleggene, og du kommer til neste nye innlegg bare med ett lite klikk:D Elsker det.... nå er det slik at du kan følge min blogg med bloglovin også... Ligger ett ikon på høyresiden her... det ser slik ut:
dette nydelige ikonet er tegnet av Guðrún Jóna.

hun var så snill at hun for en tid tilbake lot oss lesere få noen av ikonene hun laget:D Det satt jeg veldig pris på:D

så, hva venter du på? trykk på ikonet og følg meg på bloglovin :)

3 comments:

  1. Done!


    sv: godt valg, jeg liker lakrislisser

    ReplyDelete
  2. sv: tusen takk kjære deg!

    ReplyDelete
  3. Tusen takk for et innlegg som takk for ikon :D Det var veldig koselig. Og koselig at du vil bruke det som ikon da ;)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D