Friday, March 12, 2010

Er jeg der igjen?

Der at legevakt er dagligdags? At jeg bare trenger og si hei det er Cathrin når jeg ringer, så står omtrent taxien utenfor døren her... At noen faktisk kjenner igjen nummeret mitt når jeg ringer... At alt under 30sting er bra? at 30 er ok... jeg vil ikke være der, men jeg tror jeg er der...

Men fortsatt er jeg bestemt på og leve. Jeg vet bare ikke hvor lenge jeg klarer... men ennå går det... tanke kaoset er enormt, og det å skade seg er en lett løsning, som egentlig ikke hjelper noe nevneverdig... fordi jeg har såpass kontroll at jeg klarer å slutte før jeg er ferdig... Jeg tør ikke tenke på hvor mye det hadde blitt hvis jeg lot alle hemninger fare...

Jeg er redd, redd for å miste kontrollen, redd for å bli gjennomskuet, redd for at masken faller... jeg er redd.. og så ufattelig sliten...



I natt ble jeg spurt om en innleggelse hadde vært lurt, det hadde det sikkert, men jeg er ikke klar... det jeg trenger nå er noen som kan være der, som kan holde meg litt i hånden, som kan bære meg en liten stund.. eller iallefall dra meg litt med... for jeg klarer ikke denne veien alene....

11 comments:

  1. Anonymous10:10:00 PM

    Ta i mot hjelp som tilbys..kanskje det e best.. Og husk, livet går i bølger, du har vært på bunnen før, og på høydetopper/bakkeplan, og du komme opp igjen! Hold ut!

    ReplyDelete
  2. hadde d vært så lett lise... eg e isje så gla i den hjelpå eg... synd men sant...

    ReplyDelete
  3. Off, jeg fikk helt vondt. Jeg håper virkelig du klarer å ta imot den hjelpen du får!

    Sv; Det er alltid typisk Lundehaugen. Vi har ikke fått musikalstresset. Vi har jo ikke fått noe musikal.. Litt kjipt, men ikke verdens undergang :)

    Håper at ting blir bedre ganske snart! :)

    ReplyDelete
  4. *klemme* jeg kan være gjerne holde deg i hånden hvis du trenger noen å snakke med.

    ReplyDelete
  5. Det hadde nok kanskje vært best å få hjelp nå...

    Krysser fingrene for deg, du kommer deg opp igjen :)

    ReplyDelete
  6. sv: aww du er søt da. Ble litt mindre ensom nå ja :)

    ReplyDelete
  7. håper foressten det går bra med deg. Du fortjener å ha det bra.

    ReplyDelete
  8. håper foressten det går bra med deg. Du fortjener å ha det bra.

    ReplyDelete
  9. usj, nå fikk jeg kjempe vondt av å lese dette innlegget, jeg sender deg alle gode tanker, håper det ordnes på en måte, at du tar imot hjelp! uff:/

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:42:00 AM

    Takk for interessant informasjon

    ReplyDelete
  11. Anonymous2:37:00 AM

    Ta godt vare på deg selv, og ta i mot hjelpen du får - som Lise skriver.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D