Thursday, February 4, 2010

WOW!!

I går var jeg usikker... i dag er jeg klar for å satse!!! NÅ skal livet bli bra!! Jeg har bestemt meg for å ta i mot hjelp, og jobbe med...! JEg har bestemt meg for å LEVE!! Nå er det nok.. jeg har bare eksistert alt for lenge!!!

http://www.youtube.com/watch?v=V0Byp7aK2DA&feature=related

Chris Tomlin -Take my life and let it be

Take my life and let it be
consecrated, Lord, to Thee.
Take my moments and my days,
let them flow in ceaseless praise.
Take my hands and let them move
at the impulse of Thy love.
Take my feet and let them be
swift and beautiful for Thee.

Take my voice and let me sing
always, only for my King.
Take my lips and let them be
filled with messages from Thee.
Take my silver and my gold
not a mite would I withhold.
Take my intellect and use
every power as You choose.

::Chorus::
Here am I, all of me.
Take my life, it's all for Thee.

Take my will and make it Thine
it shall be no longer mine.
Take my heart it is Thine own
it shall be Thy royal throne.
Take my love, my Lord I pour
at Your feet its treasure store
Take myself and I will be
ever, only, all for Thee.
Take myself and I will be
ever, only, all for Thee.

Here am I, all of me.
Take my life, it's all for Thee.

(Take my life, Lord take my life. Take all of me)

Here am I, all of me.
Take my life, it's all for Thee.



Jeg har ikke villet høre/synge denne sangen på en stund, rett å slett for at det ikke har vært riktig... Jeg har vært så bestemt på at jeg ikke skal leve spesielt mye lenger... Men nå, som jeg har bestemt meg for å LEVE, så synger jeg for full hals, og er veldig glad for å ha huset for meg selv!!!

Jeg tror ikke det blir lett... Men jeg håper jeg klarer å huske dette når de tunge dagene kommer!!!
Over og ut!

11 comments:

  1. Halleluja! Nå blei eg kjempeglad, vennen min! Husk at du kan alltid ringa meg viss de e någe! <3

    ReplyDelete
  2. sv: Så herlig du! Tusen takk :)

    ReplyDelete
  3. HALLELUJA!!! Har ikke ord.. begynte å grine da jeg leste det. Fantastisk! Hold fast på det valget du har tatt, uansett hva som skulle skje.

    ReplyDelete
  4. Konge Cathrin! Eg åg heie på deg! :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:24:00 PM

    Gå tillitsfullt dit dine drømmer fører deg! Lev det livet du har forestilt deg! - Henry David Thoreau

    Vær ikke redd for avstanden mellom drømmene dine og virkeligheten. Hvis du kan drømme om det, kan du få det til å gå i oppfyllelse. - Belva Davis

    Det du håper, er det hjertet ser. - Ben Sira



    Dette klare du! =D

    ReplyDelete
  6. Så utrolig kjekt Cathrin, eg blir glad å rørt å allting ;)

    Ska me henga en dag snart forresten?

    ReplyDelete
  7. Jeanett... ja d kan me godt:D

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:19:00 PM

    SÅ SYKT fantastiskt!!! Da er vi i samme båt!! Gud helbredet meg på tirsdag, natt til onsdag, å det er så SYYYYKT deilig!!! kjenne GLEDE, ekte glede igjen... ikke bare existere liksom....

    you go girl!!

    glad i deg!!!

    klem michelle

    ReplyDelete
  9. Anonymous10:07:00 PM

    Så bra!!! Det gleder meg å høre!

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D