Monday, February 15, 2010

trippel søndag


er over, og jeg kan tillate meg å være litt negativ om denne dagen:p
Valentines dag, javel, så kan alle kjærester tillate seg å være ekle og kjæresteaktige en dag i året, men kan dere gjøre det hjemme? jeg tillater meg å tro at alle vi single blir grønne av misunnelse ved å se på kjæresteriene deres... æsj..:p nei nei nei, jeg er ikke bitter... ikke i det hele tatt...

Morsdag: Det er vel kanksje ikke til å stikke under en stol at mine blodsbånd ikke er så sterke for tiden... så jeg følte ikke for å feire noen morsdag i dag...

fastelaven.. eller bollesøndag...
2 gode grunner til at bollesøndag ikke er bra... 1. mange skumle kalorier i boller med krem...(ja jeg tuller litt med maten om dagen) 2. Boller med krem er ikke den beste dagen derpå maten....

Jeg og K var invitert til en av hennes nydelige storesøstre på boller i dag... Så vi troppet opp, relativt bakfulle begge to, og ble møtt av spørsmål på om vi ville ha boller med ekstra krem, kanksje litt lunken kakao eller makrell i tomat... Magen min vrenger seg i avsmak... så lite snillt...

Ellers, kvelden i går var ubeskrivelig... Jentefest med 4 nydelige jenter, som jeg aldri hadde møtt før, utenom K da... Vi var vel på grensen til for mye alkoholinntak allemann tenker jeg, noen bikket over også... Vil du ha egg til frokost i morgen?? Ja, bløtkokt i pose...nfkdsløgø... resten klarte ikke jeg å tyde... noen som har erfaring med å koke egg i pose?? Ikke det nei...

Men nå har jeg handlet meg sørlandschips og melkesjokolade, og har tenkt å prøve å kose meg litt med det før det er kveld...

spørsmål:
Hvordan feiret du bollemorsdag? (t-t-t-t-tog du an??)

No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D