Friday, February 19, 2010

NAV... Og tryggvi:D

I dag var jeg og min psykiatriske sykepleier AG på møte på NAV... Jeg har vært mer eller mindre sykmeldt siden okt 08, og jeg ser nå at dagene går mye til sofasitting... Så nå skal vi prøve å få meg inn i ett program som heter Vilje viser vei... Det foregår på en gård se hjemmeside her

Direkte link til siden om inn på tunet eller vilje viser vei her

Jeg har tro på at dette kan være bra... Og håper at arbeidsoppgavene er varierte og utfordrende, samtidig som at jeg kan oppleve mestring... Vi snakket om ett par dager i uken, men jeg håper jeg skal klare mer... ganske fort... Men først må jeg få plass... Saksbehandleren min virket positiv, og jeg har fyllt ut søknad og egenvurdering etter beste evne i dag, så får vi se...

Var forresten hos behandler på tirsdag, og hun er positiv til å søke om lappen nå:D Det er bra:D håpe håpe:D

4 comments:

  1. Anonymous3:28:00 AM

    Så bra! :D Dette blir spennende

    ReplyDelete
  2. D virka som om d passa perfekt for deg;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:15:00 AM

    SV: Så heldig du er. Og jeg håper du slipper å få stygge kommentarer også, det er virkelig ikke noe særlig :/

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D