Thursday, February 25, 2010

Helsevesenet har skuffet igjen... I helgen tok jeg mot til meg å prøvde og ringe noen før det gikk galt... Lørdag fikk jeg utsatt og skadebegrenset litt... Men når jeg prøvde meg på det samme på søndag, ble jeg møtt på en måte som gjorde at jeg nok desverre ikke kommer til å prøve meg på det igjen... Jeg valgte til og med og ikke oppsøke lv for hjelp, jeg fikset selv, så får man se resultatet når det har grodd... håper det går noenlunde greit...

Lillesøs er her på besøk, og det er utrolig koselig! Hun har fått ri frøkna mi ett par dager nå... Og jeg tror jeg kan si mission accomplished... Hun liker islandshestene best:D Det kan vi like:D

2 comments:

  1. http://open.spotify.com/track/2NL4BBBSgypHnxUKmQdYcT

    ReplyDelete
  2. Vil bare gi deg en klem :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D