Saturday, February 20, 2010

Eg har falt...

Atter en gang har jeg falt... jeg har holdt meg relativt skadefri i en mnd...Men i natt fikk demonene overtaket igjen... Og det var dags for ett lite besøk på jobben til A, I og faktisk H fra B3 var der også... Legen gidder vi ikke snakke om, for han liker jeg ikke, så heldigvis fikk I den store ære av å innvie armene mine denne gang.. Men det ble mindre enn sist, og det var målet...

Akkurat nå er jeg ikke klar for å reise meg igjen, Men Lise sier at tap ikke er når du faller, men når du nekter å reise deg igjen... Jeg nekter ikke, jeg bare orker ikke akkurat nå... Gi meg litt tid, så kommer jeg sterkere tilbake... Inntil videre er jeg redd bloggen min ikke blir den mest positive i verden...

Nå har jeg fått lillesøs på besøk, og jeg tar storesøster oppgaven alvorlig, så hun skal få ri til hun er sår... GA sa så fint tidligere at vi må passe på så hun ikke ender opp med hest uten tølt:D så jeg skal få Salka til å oppføre seg eksemplarisk i uken som kommer... slik at lillesøs forelsker seg helt i de fantastiske islandshestene:D

4 comments:

  1. Du virker allikevel positiv gjennom det hele! Tenker på deg, ber for deg og vet at en dag er det hele over; da skal du bare ha det bra og leve i perfekt glede. *Drømmer om Himmelen*

    Klem

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:23:00 PM

    SV: Jah, noen hadde søkt på det på google, og funnet bloggen min xD
    Man må ha wordpress for å få slik statistikk :)

    ReplyDelete
  3. *klemmepå* det skal ikke være greit :/
    håper du får en fin tid med lillesøs iallefall.

    sv: takk søta!! <3

    ReplyDelete
  4. SV: Tusen takk for hyggelig kommentar på konkurransen min :) Håper du har hatt en fin helg <3

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D