Tuesday, July 6, 2010

Sommerferie

Skal være bra ja? har hørt noe om det, men er ikke sikker på om jeg liker det. Ja, det er fint at man har fri, men jeg har jo liksom bare vært i aktivitet ett par måneder... Ja, jeg har hest, og hun må trenes... gampelaura står jo på gress og spiser kointinuerlig fra morgen til kveld... usjameg... Men man kan liksom ikke ri i all evighet heller...
Behandlere begynner på ferie nå, og hvordan skal det gå lurer jeg på.. Jeg føler på en måte at ting går bedre... Alle sier iallefall at jeg ser bedre ut... (takk og pris for det, hilsen hun som fant bilde av seg selv fra okt 09...) Men på innsiden lurer blåmann, SKAD Deg sier han.. Nå er du jo alene igjen også.. KOM IGJEN! NÅ!!!

Ok, du vil ikke kutte? neivel, da får du ikke spise heller... Å, du våger å trosse meg? Og spiser.. Jaja, da får du jammen ikke sove... Men du sovnet også ja, skad deg da! Og sånn går nu dagan. Slitsomt ja. Takk og pris for gode venner som tar meg med på Hyttetur, langt vekk fra alle barberblader og medisiner! TAKK!

2 comments:

  1. Anonymous10:38:00 PM

    Håper du får en fin sommer :D

    ReplyDelete
  2. Flink jente som ikke vil høre på den dumme blåmann!!

    Nyt varme dager med hesten og gode venner med god samvittighet!

    Sommerklemmer fra meg og hagehestene :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D