Saturday, July 10, 2010

Live fra.....

*Sykehuset? Sviland? Stallen? Neida:D Hjemme faktisk...

Siste nytt: innlagt onsdag- fikk gå på kurs torsdag, stress og beltelegging og litt sammenlapping natt til fredag.

Ultimatum fra behandler på sykehuset på fredag. Enten blir du her inne/men du kan gå ut å røyke/gå på butikken osv. Men du får ikke dra på kurs... Hvis du absolutt vil på kurs må du skrive deg ut... Javel, hadet på deg... Jeg skrev meg ut... mot avd. anbefaling... lurt? tror ikke det.. Resultat? masse dritt, og kanskje en tvangsinnleggelse om ikke lenge...

Samtidig har DPS sagt nei til den oppfølgingen behandleren min ba dem om.. så, jaja om 3 uker kan jeg kanskje få en fornuftig samtale igjen... kanskje? Eller?

Tjohei.. Uansett, i dag møtte jeg søteste LISE :D Nydelig jente. Utrolig hvordan du lager deg ett bilde av noen pga. bloggen. Også er virkeligheten så fjern, men alikvel så riktig... skjønner dere hva jeg mener? NExt time kjære... da skal vi være i mye bedre form begge to, eller kanskje alle 3... Og i kjole? var det ikke det som var planen?

3 comments:

  1. Anonymous4:59:00 PM

    Det var utrolig koselig å møte deg, meget positivt inntrykk :D Men du var så liiiiten! Knis. Moro :) Håper du koser deg på kurs, og at du får en bedre tid fremover, uten for mye dramatikk. Klem

    ReplyDelete
  2. har vel aldri påstått at jeg er så stor? eller? ikke høydemessig iallefall:p

    ReplyDelete
  3. kjære deg, jeg håper virkelig ting ordner seg for deg. Du fortjener det så absolutt! Har sagt det før og sier det igjen.
    Du må bare rope på meg hvis du trenger en klem. En cyberististisk klem, riktig nok, men like fullt en klem. Se her skal du få en gratis *klem*

    Og det var koselig å høre om treffet med Lise. Det var nok veldig hyggelig!

    sv: oh, er det det?, vel da har jeg sett den der de blir kjærester, og den der hun sier hun er forelska i begge to.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D