Friday, July 16, 2010

hey ho... hold deg fast

Livet er en berg og dalbane for tiden. Forøvrig den sykeste berg og dalbanen jeg har tatt i mitt liv.
Akkurat nå er det en laaaang lang nedoverbakke... den går ikke bare til bakkeplan, men forsvinner under jorden og foreløpig har den ikke stoppet...Det er rett og slett helt jæ****... En venninne var bekymret i går, og ringte LV. fikk nokså klar beskjed av sykepleier der at jeg måtte komme opp. Jeg var lydig og reiste opp, snakket med legen i rundt 5min før han sendte meg hjem.. Så ringte venninnen opp igjen i dag, og jeg fikk igjen beskjed av sykepleier at jeg måtte komme opp.. Når jeg så dukker opp, sender legen meg hjem igjen. Ringte og snakket litt med fantastiske B på Varatun, og vi ble enige om at jeg kanskje innerst inne ønsket en innleggelse.

Jeg ser at det kunne ha vært veldig lurt, men det er vanskelig for meg å ta i mot hjelp. Enden på visa ble at hun skulle ringe til LV. Så ringte hun meg opp igjen, og sa at legen hadde snakket med AMC2 og de skulle ta det opp på morgenmøtet i morgen.. så skulle de ringe henne, så skulle hun ringe meg.

Javel, så sitter jeg her, med skadetrang og suicidale tanker og planer. paranoid som bare det, og innbiller meg at alle er ute etter meg, og at telefonen er avlyttet, så den er ikke i bruk. Hva skjedde med at når jeg ber om hjelp skulle jeg få det? (ble jeg lovet en gang) I don't know...


Oppgitt...

4 comments:

  1. Anonymous1:40:00 AM

    Hold ut cathrin, du klare dette. Der e så mange så e glae i deg. :-) Du er ei alle tiders jenta :-)

    Klems fra Marianne og Von

    P.S. Du e kjempe flinke å skriva :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:45:00 AM

    Det sko ikje vært lov. De leke med helså og livet de folkå her når de ikje tar folk på alvor og gjer den hjelpen så trengs. Hold ut te i mårå!!!

    ReplyDelete
  3. Marianne og Von: tusen takk... nå har eg fått lappen igjen, så du sga isje se vekk ifra at eg plutselig tar turen øve suleskaret å komme på besøk.. ok?

    Lise: enig.. blir litt frustrert kjenne eg..

    ReplyDelete
  4. Uff, så dumt Cathrin! Hold ut, å snart komme oppoverbakken igjen! Heilt sant som Marianne seie, der e så mange som e gla i deg, så dette ska du klara :)
    Å kjempetrist å se at du bare blir sendt hjem når du trenge hjelp! Hold ut te imårå, du klare dette :) :)
    Stor klem!

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D