Wednesday, July 7, 2010

Hvordan har du det?

Her på bloggen blir det fort mye meg meg meg, men statistikken forteller meg at det er rundt 100stk innpå her hver dag, så hvordan har DU det kjære leser? Og hvorfor velger du å komme tilbake til denne bloggen som oser av meg meg meg, litt hest, litt venner og enda mer meg.. ?


Og by the way, jeg klarte å finne ut hva nytt LILJEN hadde i headeren sin, så jeg fikk heder og ære:D bare se HER.

Ellers så vil jeg at alle dere skal være med meg og sende en liten ekstra tanke til kjære søte LISE i dag! Det tror jeg kanskje hun trenger kanskje?

Glad i dere§

6 comments:

  1. eg har det ooopp og ned. men sånn e det vel..
    eg lika å lesa bloggen din, skal osa av deg veitu, e jo din blogg. Berre koselig det :D

    ReplyDelete
  2. Jeg har det i grunn veldig bra :)
    To deilige unger, samboer, hund og hagehestene gjør verden min god, om enn litt stressende ;)

    Bloggen din skal jo reflektere deg.
    Jeg liker å følge den fordi du minner meg om noen som betyr mye for meg, og litt om meg selv også egentlig.
    Det du skriver gjør at jeg litt lettere kan forstå.

    Og selv om jeg ikke egentlig kjenner deg gjør ærligheten i innleggene dine at jeg på en måte har blitt glad i deg også :)
    Det er godt å høre hvordan du innimellom klarer å nyte livet i gode stunder.
    Og når du er langt nede, men likevel svarer du på kommentarer fra meg og andre lesere.
    Da blir jeg glad!

    Så takk Cathrin for at du gir meg en liten snik-titt inn i din verden.

    Ønsker deg en fortsatt god sommer med mange gode dager!!

    ReplyDelete
  3. Her står alt bra til *SS* :)
    Jeg trives her inne og følger deg jo på bloglovin, så jeg kommer stadig tilbake *SS*

    ReplyDelete
  4. medmenneske9:36:00 AM

    Jeg savner. Slik har jeg det.
    Savner mange rundt meg for tiden.
    De som er, og de som ikke er.

    Så frykter jeg for fremtiden.

    Med andre ord helt normalt.

    Hvorfor jeg kommer tilbake til bloggen din?
    I håp om at du har det enda litt bedre enn sist, i håp om at du fortsatt lever, og fordi jeg så gjerne skulle plukket deg opp av bakken, kostet vekk sanden, og gjort deg hel og ren og klar for verden og hviske inn i øret ditt at "Det ordner seg, vennen. Det ordner seg."

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:16:00 PM

    Tusen takk Cathrin! Va utrolig koselig å treffe deg i dag, selvom det sikkert hadde vært bedre anledninger enn den me va i :)

    ReplyDelete
  6. Kjære medmenneske... Jeg respekterer at du vil være anonym, men samtidig må jeg innrømme at du gjør meg nysgjerrig... om du kunne tenke deg å lempe litt på anonymiteten, så er mailadressen min cathrin_23@yahoo.com :D Uansett tusen takk for alle fine kommentarer

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D