Friday, July 16, 2010

tihii.. Google analytics...

Detta er gøy:o) nå kan jeg se hva dere søker på for å komme inn her;o)

diagnose f32
står det litt om i gjesteinnlegget til Kinemor som du kan lese her

min surrete stressa verden
er jo navnet på bloggen, så det forklarer seg litt selv synes jeg...

bloglovin
ja, det går an å følge meg på bloglovin. bare trykk her eller på det fine ikonet til høyre som Gudrun Jona har laget:D

Cecilie espedal
joda, hun skrev blogg en gang, nå er det lenge siden den er oppdatert, ligger link til høyre, eller her

hjerteavdelingen post 4

Denne har jeg litt mer problemer med, men etter ett kjapt søk selv, fant jeg dette. atter en gang er det kinemor som skaffer meg treff.

Ikkje dytt
er et vakkert dikt som jeg anbefaler alle å kjøpe.. ellers kan dere lese mer om det her

og sist men ikke minst
Jeanett Habbestad. som er en utrolig god vennine av meg hun var også en aktiv blogger en stund, og bloggen ligger her

4 comments:

  1. Anonymous2:40:00 AM

    Hehe, ja det er moro med statistikk :D Anefaler å kjøpe, moahaha....

    ReplyDelete
  2. Google analytics er genialt :D

    ReplyDelete
  3. Lise: jaaaa:o) (a) hva skal jeg ellers skrive da?

    ReplyDelete
  4. Kjempeglad i deg, Cathrin :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D