Tuesday, June 15, 2010

mobil igjen!

Verden (eller fylkeslegen) har bestemt seg for å være snill med meg, og har gitt meg lappen tilbake! Hipp Hurra!!!! Dagen i dag har dermed blitt tilbragt med å kjøre rundt over alt! Fantastisk følelse, å bare kunne svippe innom her og der, uten å måtte planlegge i det vide og brede!

Utfordringen nå, blir å kjenne etter, på når kroppen har fått nok, når det kan være lurt å dra hjem. Det å klare og kjøre forbi de "farlige" plassene... det å ha viljestyrke nok til å la bilen stå når vrangtankene er for sterke. Det kan bli vanskelig, men jeg håper det skal gå greit.

Møtet mitt med "gjengen" i dag (som jeg ikke har sett så mye siden jeg mistet lappen) ble ganske rart.. Jeg er da fortsatt Cathrin, selv om jeg har vært litt forhindret de siste 10mnd..? Er jeg ikke? Det må da kunne gå an å snakke normalt til meg? eller?

Uansett... jeg har nå store planer om å gjennoppta kontakten med alle mine kjente og kjære. Si gjerne fra om du vil ha besøk!

Og du, kan du si fra dersom du ser at tempoet mitt blir for høyt? Jeg vil ikke tilbake der at folk føler de må bestille time hos meg:p

5 comments:

  1. Hvorfor ble du fratatt lappen?

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:27:00 PM

    Gratulerer, så bra at du fikk den tilbake!!

    ReplyDelete
  3. fordi at politiet mente at jeg var for syk til å kjøre... og fylkeslegen bestemte seg for å være enig...

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:15:00 PM

    hei til deg

    ReplyDelete
  5. Bra du fikk den tilbake da :D

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D