Monday, January 2, 2012

Godt Nyttår!

Godt nyttår til alle dere. Jeg går inn i 2012 med en god følelse. Haugevis av gode intensjoner og pågangsmot ut av en annen verden.

Ting går bare så bra om dagen. Skadetrangen holder seg borte, selvmordstanker har jeg ikke hatt på 8 uker, og jeg tror og håper at min siste tvangsinnleggelse virkelig ble den siste. Føler jeg at jeg blir så dårlig at jeg trenger å legges inn skal jeg jammen be om det, og iallefall ta i mot det hvis noen mener det er det lureste.

Hvordan går det med dere som leser da? Er det i det hele tatt noen igjen der ute? Eller skriver jeg bare for meg selv?

9 comments:

  1. SÅ bra Cathrin!! snart er du jo 25 år og det blir bra!! :)
    Lenge siden nå vi hadde bursdag i lag, men det var veldig koselig!!
    Tipp topp at du har det bra og at året ser lyst ut for deg! Det er jo amazing!
    Du er en god jente!!! KLEM Oddveig Michelle

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:41:00 PM

    HERLIG!!! Har gode følelser for 2012 selv, måtte det bli et kjempebra år :D

    ReplyDelete
  3. Kjekt å se dere Ranveig og Oddveig:)
    Godt å høre Lise!

    ReplyDelete
  4. Jeg er også her! Skal bli Flinkere til å kommentere. ;) Kjekt å se deg så vidt på Vågen, vi var i full fart på vei for å rekke noe, og plutselig hadde vi bare passert deg. :P

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:14:00 PM

    Godt nyttår :)

    ReplyDelete
  6. Så kjekt at der er noen innom ennå :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:39:00 PM

    Hei :) kom over bloggen din for litt siden, og ville bare annbefale en blogg til deg.. arikanne.com eller bitre blomster som bloggen heter, kanskje du kan få litt inspirasjon fra henne til å slutte helt med selvskadingen? hun sliter i tillegg med anorexi/bulimi, men hun har klart å slutte å kutte seg selv... bare ett tips :)

    ReplyDelete
  8. Har følgt Karianne i flere år;)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D