Friday, January 20, 2012

83 døgn and counting..

83 døgn.. tenk det så lenge har jeg aldri vært skadefri før. Ikke siden august 2000. Det er virkelig en stor seier for meg. Jeg jobber videre mot et mye større mål.
Frem til nå har det vært lett, men nå de siste dagene har skadetrangen økt på, og selvmordstankene har meldt sin ankomst. Men jeg håper det er fordi jeg er i slutten av en depot periode, får ny depot injeksjon på mandag, så jeg håper at ting er tilbake til normalen på tirsdag.

Siden sist har jeg vært i møte med NAV, og fått dem til å betale for grunnkurset i instruktørutdannelsen til NIHF pluss hestekunnskap 1 og 2. Så i februar blir det å flytte til Forsand for en ukes tid med intensivt kurs opplegg. Og jeg gleder meg. Tenk at jeg kunne melde meg på uten å tenke meg noe mer om, uten å veie for og imot. Uten å lure på om jeg er frisk nok. Det er en ny opplevelse.

Ellers går dagene i det samme gamle, jeg er tilbake i leiligheten og dermed uten nett, så jeg får bare blogget når jeg er hjemme på besøk. Skal prøve å laste ned en blogg app til tlf så jeg kanskje kan få lagt ut noen korte oppdateringer innimellom.

7 comments:

  1. Anonymous11:22:00 PM

    Hurra for så mange dager skadefri! Jeg heier på deg videre i kampen din :)
    Så flott at du får hjelp via NAV, krsser fingrene for alt går i din retning nå :)

    Hugs

    ReplyDelete
  2. Så ufattelig bra... Du har jammen jobba bra med deg selv.

    Masse lykke til videre :)

    Gode tanker fra fast leser :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:51:00 PM

    Hei Cathrin!

    Hatt det litt tøft i det siste så jeg var innom kirkens SOS sine nettsider. Der fikk jeg se historien om Cathrin (21) og "blåmann". Ble så utrulig rørt av din historie og gråt masse når jeg leste den. Tente et lys for deg.

    Så fikk jeg jo se at den artikkelen var fra 2008(!), så jeg lurte så veldig på hvordan det hadde gått siden med denne jenta Cathrin. Så jeg "googlet" deg og fant til min store glede bloggen din!

    Jeg ser etter å ha lest alle innleggene dine at du har kjempet haaardt de siste årene, men at du nå er sååå mye bedre! Fantastisk å se, jeg blir så glad!

    Ingen har fortjent det mer en deg, ingen har jobbet hardere får å nå lyset i enden av den mørke tunellen.

    Nå ser jeg deg virkelig deg som den blomsten som spirer igjennom snøen:-) Nå kommer snart våren også, da blir alt enda lettere for en skjør liten blomst som skal vokse seg stor og sterk:-)

    Jeg gleder meg til å følge deg framover!

    Også er du fantastisk flink til å skrive(!), også rører du noe i meg på en måte ingen har gjort på lenge, også er du så søt også så god:-)

    Thomas 34

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:21:00 PM

    Hei Cathrin,

    Kan du være så snil å kommentere min kommentar;-) Vil så gjerne vite at min hilsen har kommet fram til deg og at du har lest min hilsen og tanker til deg <3

    Nå føler jeg meg som en skikkelig gammal mann, en sånn bestefar nesten, som ringer og spør "fikk du melding jeg sendte for 5 min siden?" Hihi ;-)

    Tenker masse på deg. Lykke til, stå på, du er fantastisk!

    Thomas 34 (ikke 76 som det høres ut;-))

    ReplyDelete
  5. Kommentaren mottatt, lest og veldig satt pris på:) så utrolig kjekt at noen fant bloggen min på grunn av dokument innenfra. Trist å høre at du ikke har det greit for tiden, håper det ordner seg for deg!

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:52:00 PM

    Det ordner seg for meg! For oss! Tusen takk for svar, det var veldig hyggelig å høre ifra deg. <3

    Thomas 34

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D