Friday, April 30, 2010

Dagen i dag... Og oppstart på Tryggvi:D

De siste ukene har ikke vært noe å rope hurra for... Jeg vet ikke egentlig hva som skjer, jeg er bare konstant sliten, og vil egentlig bare ligge under dyna.... Og dagen i dag var intet unntak... Men i dag MÅTTE jeg opp og ut.
Jeg har nemlig hatt dyrlegen på besøk, for vaksine og tannrasp må til... Så i dag har jeg hatt 2 stk dopa hester i stallen... Det er litt stygt å le, men jeg kan ikke annet, når de såvidt klarer og holde seg på beina:p tihii... alt var fint med tennene så det var jo bra:D

Før jeg dro i stallen, stoppet jeg innom i postkassen, og hva fant jeg der?? Jo, et brev fra OTUS.. Jippi tenkte jeg nå får jeg vel en oppstartsdato på Tryggvi sånn neste år eller noe... Men nei, gjett når jeg skal begynne?? Jo, 10. mai kl 10.00!!! Jeg gleder meg!!!

De som lurer på hva ialledager jeg skriver om nå, kan jo sjekke ut dette innlegget, så får du forklaring på det:)


3 comments:

  1. Så kjekt at du har fått plass på Tryggvi :)

    ReplyDelete
  2. så gøy cathrin!!! eg glede meg eg og te du begynne :D :D

    ReplyDelete
  3. Håper det blir knall bra på Tryggvi, så må me ta oss ein tur snart:D

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D