Saturday, April 17, 2010

Å gråte for seg selv?

Tårene renner... sakte men sikkert, klumpen i halsen er der, det er godt, men samtidig vondt.

Jeg gråter ikke for meg selv, det er lenge siden sist. akkurat nå gråter jeg for Regine. Hvorfor måtte hun dø? Det er da mange i denne verden som ikke ønsker og leve, deriblandt meg. Jeg tenker at jeg ikke fortjener å leve...  Kunne jeg bare tatt hennes plass...

Jeg skulle ønske jeg kunne gråte, slippe kontrollen, og få ut litt trykk den veien. Jeg velger ofte å gråte med armene, jeg gråter med blod.

Det er lenge siden sist jeg "gråt" faktisk en måned, det er bra. Jeg er litt stolt, samtidig sitter Blåmann på skulderen min og mener at jeg ikke er noe flink, at jeg burde gråte litt med armene. Foreløpig står jeg imot, men hvor lenge til, det vet jeg ikke.

Fikk brev fra fylkesmannen i går, om søknad om førerkort. De måtte ha en legerklæring.. skjema NA2020 eller noe i den duren.. Jeg fikk det ikke til og stemme, de har jo fått det skjemaet, pluss en søknad fra psykologen min, som fikk sin veileder, en psykologspesialist til å co-signere. Men nei, la oss bruke ekstra tid på å få fastlegen min til å sende inn nøyaktig samme skjema, med nøyaktig samme svarene som sist... Æsj...

7 comments:

  1. Kjente tårene presset på da jeg leste i boken hennes her om dagen. Det er så ufattelig trist.

    sv: opp ned som i med føttene der hodet skulle være, og med hodet det føttene skulle være. Kjempe morsomt hvis man trenger litt variasjon i sovestillingene sine, men det kan føre til litt søvnløshet fordi man føler seg så spontan og ukonform..

    haha, ja tenk om vi bare kunne slått henne ut av spill bare pittelitt? da hadde vi sluppet at de skulle mene noe om ALT HELE tiden. *sigh*

    ReplyDelete
  2. sv: awweh du er god ♥
    tusen takk!
    Jo, jeg jobber på et sykehjem. Enkelte pasienter blir litt hisssige til tider, så tjohei!

    Det er absolutt i motbakke det går oppover :) Hvis du trenger noen å snakke med så får du si i fra. Om det bare er for å diskutere vafler for å få tankene på noe annet. Husk: alt blir bra til slutt. Er det ikke bra er det ikke slutten.

    ReplyDelete
  3. sv: ish, sånt er trist. Men du kan være med henne in spirit. Hvis det hjelper. Eller så kan du få deg enda en katt?

    ReplyDelete
  4. Jeg er ikke flink til å gråte selv, gråter mye...med armene som du sier, skulle ønske jeg fant "on" knappen så det kunne kommet tårer i stede for blod en gang....

    ReplyDelete
  5. sv: absolutt! blogg.no blir for komersielt spørr du meg.

    ReplyDelete
  6. SV: Jeg har hest på Randaberg :) Han er en shagya araber på 6 år, jobber mye med han bare for at han skal bli stabil! Han har opplevd litt for mye i sitt korte liv :(
    Men vi begynner å få roen på hverandre nå da!
    Driver du med gangarter du? Jeg er litt-av-alt! hehe, dressur, sprang, distanse osv!

    ReplyDelete
  7. Ja, verden er både irriterende og urettferdig til tider.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D