Saturday, April 17, 2010

Regine Stokke- en fighter uten sidestykke!

I går var jeg så heldig at jeg fikk være den første som kjøpte boka til Regine på Sandnes.. (iallefall i den bokhandelen jeg var :p) I natt ble jeg ferdig! Det er omtrent den sterkeste boka jeg har lest tror jeg. Idas dans er vel den eneste som muligens kan konkurrere... Men samtidig ikke, jeg følte jeg kjente Regine, jeg var fast leser på bloggen hennes nesten fra starten... Og plutselig var hun ikke mer.

Så folkens! løp og kjøp! Det er vel anvendte penger!!!
bilde lånt fra CDON.no

3 comments:

  1. Anonymous7:04:00 PM

    Jeg har også kjøpt den, venter på å få den i posten.

    ReplyDelete
  2. Jeg fikk boka den 14.april i posten! skal lese den snart! Den er nok utrolig utrolig sterk ja!

    ReplyDelete
  3. lest den jeg også, var sterk å lese når jeg leste den på nettet, men hundre ganger verre når jeg leste den i bokform og med visse kommentarer. gråt meg gjennom hele boka

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D