Wednesday, April 28, 2010

Jeg har fått en Award... Lille meg, en award.... Det satt jeg veldig pris på... Har ikke hatt så mye til overs for disse greiene, men det er kanskje bare fordi jeg ikke har fått en selv før:p Jeg synes iallefall at det var gøy:D



Den har jeg fått av Snille Charlotte og den er en vandreaward, det vil si at jeg får lov å gi den videre til andre søte bloggere.



Reglene for denne lille pass-it-on awarden  er:

Kopier awarden til bloggen din.

Link til den personen som ga deg awarden

Fortell 7 interessante fakta om deg selv

Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til

Link til deres blogger

Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

Here Goes:

1. Jeg og en venninne var såå *Viser med 2 fingre* langt fra å få en benk reservert til oss på vgs:p vi satt alltid der i friminuttene:D
2. Jeg har flyttet 10 ganger i mitt 23år lange liv.

3. Jeg har vært barnevakt i rundt 40 familier opp gjennom årene.

4. Jeg kan fortsatt fødselsdagene til alle jeg gikk i klasse med på  vgs:D

5. Dagmammaen min da jeg var liten var norgesmester i bryting

6. Bilen min heter Billeba, og Saxofonen min heter Alfred

7. Jeg snakker 3 dialekter mer eller mindre flytende...

(8. Jeg må være en utrolig kjedelig person som synes dette var mega vanskelig)



I tråd med regelverket må jeg finne syv andre bloggere som også fortjener en award. Det er ikke så vanskelig, nettet flommer over av godt lesestoff. Værsågod til:



Karianne- fordi du kjemper en kamp vi andre bare kan prøve og forestille oss...
Lise- Fordi du er ett stort forbilde, både med tanke på blogging og psykdom.

Katrine- fordi jeg elsker dine Dagens VS.

Ida- fordi du skriver supermorsomt!!

Kristine- fordi jeg elsker bloggen din... supre interiør og håndverkstips..

Rebecca- fordi tekstene dine er utrolig nydelige

Sofsen- fordi du skriver morsomt og engasjerende, og samtidig alvorlig:D

Ville gjerne gitt enda flere, men reglene sa 7....


Ellers, så blogget jeg ikke i går, så

Liljen Gratulerer med overstått!!! Håper dagen var knall!!!!

7 comments:

  1. Åh, tusen takk! Det varmer et Sofsehjerte! Du er herlig! :)

    ReplyDelete
  2. Awarden er vel fortjent!

    Og at du spiller saxofon, og atpåtil har gitt den navn gjør at du stiger enda høyere i gradene hos meg ;)

    Linn (fra trollspeiletforumet)

    ReplyDelete
  3. Tusen takk! Nå ble jeg veldig glad, både for awarden og for at du liker tekstene mine! Er så usikker på mye av det jeg skriver, så gode kommentarer kommer godt med. Har ikke "sett deg" inne på bloggen før, men jeg er glad for at du har tatt deg tid til å lese.

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:44:00 PM

    Tuusen takk, Cathrin!! <3 Spiller du saxofon?! Kult! Spennende med sånne småfakta, det er ikke slikt man blogger om liksom, derfor interessant :)

    ReplyDelete
  5. ååååå takkkk :D :D
    jeg digger jo bloggen din, så dette var gøy!

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:18:00 PM

    kanskje lurt med en tur imårå...eg får ikkje besøk før onsdag ,. klem fra hu du ture med. gratla med awarden

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D