Friday, June 1, 2012

Skriverier

For noen uker siden fikk jeg melding av Eva, som intervjuet meg for dokument innenfra for noen år siden. Om jeg kunne tenke meg å skrive noen ord om hvorfor ting går som de går, om å ikke skade seg, og om å velge livet;) og litt om forskjellige behandlere. Nå ligger det på nett her: http://sor.rvts.no/no/refleksjon/fortellinger/ Blir glad for tilbakemeldinger. Er altså det som heter om å ikke skade seg, om å velge livet og unge med erfaringer fra ulike hjelpere.

2 comments:

  1. Anonymous1:01:00 AM

    Så fint at du fikk muligheten til å skrive om hvordan det går, hvor hardt du har kjempet og stått på. Du har all grunn til å være stolt av den jobben du har fått til :D

    <3

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D