Friday, June 15, 2012

Hjemme igjen

Jeg er hjemme etter en rimelig heftig uke i Ålesund. Tunge beskjeder, og det å holde seg sterk for de andre tar på, så jeg er rimelig utladet nå. Kjenner at skadetrangen øker på, og selvmordstankene kommer snikende. Men det er bare tanker, tanker er ikke farlige. Jeg er bare så redd jeg ikke skal klare å styre impulsene når de kommer.

Men det går vel godt. Jeg er ikke der at det egentlig er noen reel mulighet. Heldigvis.

I dag har vi hatt forening, veldig koselig med litt sosialt. Og i helgen skal jeg være supersosial. Men det er litt hemmelig ennå. Skal fortelle mer om det senere.

Dagene ellers snegler segavgårdr, hesten er på beite, og det er dermed ikke så mye tid som går i stallen.. Så hvis noen vil finne på noe en dag er det bare å hyle ut, jeg er mega klar.



3 comments:

  1. Anonymous1:29:00 AM

    Håper det blir med tankene. Du har jo kommet så langt nå :)
    Høres ut som du har en spennende helg i vente, håper den blir fin :)

    Klem

    ReplyDelete
  2. Etter alt du har klart, så klarer du nok dette og ! Men livet ditt minner meg stadig om hvor urettferdig fordelt det er med utfordringer og plager. Ikke gi deg !

    ReplyDelete
  3. Det går nok bra dette også, kom på etterhvert at jeg har glemt å ta medisiner i noen dager, noe som heller ikke hjelper på.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D