Saturday, January 16, 2010

what to say...

Egentlig e eg litt tom for ord... Men eg hadde nå lyst å skriva litt alikavel eg...
Der e så mye som spinne rundt for tiå...der e en dato som nærme seg... eller d blir vel på en måte 2 datoa:p ein litt hemmelig ein, åsså e d nå engang sånn at eg har bursdag om ei uga...

Så va spørsmålet om eg sgo feira det... eller bare la d fyga forbi uten någe merr stress... D e jo isje någe å feira akkurat... d e øve 10 år siden eg "bestemte" meg for at livet isje va verdt å leva... å her e eg ennå... har di siste ti årene våre verdt d... Eg e jammen isje sikker... Eg har jo opplevd mye kjekt, men der e samtidig mye som isje har våre bra... veldig mye...


Men nå tror eg faktisk d e kveld, sga spela på gudstjeneste i Hana kjerkå i mårå.. så hvis någen har lyst så e d bare å møta opp å sei hei ca kl 11:D
Fekk forresten en kjekke cd te jul:D Kari Iveland Vektløs... mange fine tekster..

1 comment:

  1. Takk for innlegget i bloggen min. Koselig at du vil følge meg via bloglovin :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D