Sunday, January 17, 2010

Så sånn e d

Va inne å sjekkte på min "skjulte" counter... å ser at 58 ulike mennesker har vært inne her å sett siden eg la an inn i går... Å eg kjenne eg lure på kem disse folkå e... men nok om d...

Ett tilbakevendene spørsmål eg har fått denne helgå e; KA trenge du Cathrin...? Ja, ka trenge eg...
Eg tror, hvis eg e litt fornuftig at eg egentlig hadde trengt en innleggelse... Men ka eg trenge, å ka eg ønske e to heilt forskjellige ting...
Snakkte en del me A på Legevakten her om dagen, å hu sa d så bra:p Cathrin, eg tror eg forstår litt merr nå... Eg lurte jo på ka hu hadde forstått:o) å hu sa at hu trodde at eg egentlig forstår at en innleggelse kan ver lurt, men at d sitte så langt inne for meg å be om/ta i mot hjelp... Når en blir innlagt på psyk, så e d nå engang sånn at sjøl om di konstant snakke om å ansvarliggjør pasienten, så tar di alikavel fra en en heile del av kontrollen... ett eksempel e jo når d komme te selvskading, då ende d ofte med beltelegging... Eg e en person som e veldig ansvarsbevisst, å d har eg vel vært heile livet kanskje... så d å faktisk innrømma at eg trenge merr hjelp e vanskelig... isje bare vanskelig, d e heilt umulig te tider..

I tillegg så har me jo han godeste "Blåmann" som isje lar meg få lov te å ta i mot hjelp... Og mine tanker om at eg e te bry... Eg slite jo me å ringa beredskapen fordi eg e redd for å ver te bry... Så kver gang eg tørr d, e ein seier...
Eg tenke at der e andre som trenge d merr enn meg tenke eg... eg vett isje eg...

(bilet er googlet) D eg ønske meg mest av alt ofte, e någen som bare holde meg i håndå... eller gjer meg ein klem... Men d e vel kanskje for mye å be om av helsevesenet...?

Dette blei mye babbel, så eg tror bare d får holda for denne gang..

2 comments:

  1. Jeg skulle gjerne vært der og holdt deg i hånden og gitt deg en klem. Helsevesenet svikter ofte på de viktigste tingene. Det er sårt å høre hvordan du har det, uten å kunne gjøre noe.. Jeg vil du skal vite at, selv om jeg ikke kjenner deg, er her for deg. :) Hvis du vil snakke..

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:35:00 AM

    Genial brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D