Thursday, September 3, 2009

venner:D


Eg e så utrolig heldig at eg har en heile hau me venner:D Eg får ofte d spørsmålet når eg blir innlagt... kos e d me d sosiala? eg seie eg har få nære, men mange kjære!
Ka betyr d? d betyr fusst å fremst at eg e ein person som isje akkurat åpne meg så lett te mange.... eg tror kanskje at mange tror di vett mye om meg, men hadde någen av di eg kjenne satt seg ner å snakkt litt om meg, tror eg di hadde fått ett større bilde... For isje alle vett d sama... å d e ett bevisst valg....
Men eg har så utrolig mange kjære! å d e så deiligt! D e så fantastisk å ha någen å le me hvis d e d eg trenge, någen å grina me (d skjer isje så ofte) hvis d e nødvendigt... någen å bare henga me uten å måtta ver så sosiale...
Någen å finna på tull me, någen å ver alvorlige me, någen å diskutera me, någen å gå tur me, någen å ri me, någen å kjøra tur me...
någen å ver me når d trengs... någen som kan sei: Cathrin skjerp deg, du fikse dette.. Någen som seie: Cathrin eg forstår koss du har d... d e greit, men begrens deg....
Någen som e så ærlige at di seie Cathrin, eg forstår isje koss du har d, men eg e her for deg uansett... å någen som isje seie någe! någen som bare e, som tar meg for den eg e, som velge/klare å overse arrå mine... någen eg kan ver "friske" cathrin me!
En venn for en hver anledning! eller någe..
Eg har våre så heldige at eg har fått møta någen fantastiske persona på tidspunkt i livet kor d har våre livsviktig at akkurat han eller hu va der! Der e mange som har satt spor i hjertet mitt, någen dypere enn andre, någen e der ennå, å någen har vandra litt ut i periferien (hette d d?) å d e eg så utrolig takknemlig for! Eg vett at eg e heldig... Eg har møtt mange som isje e like heldige som meg, som har mista en hau me venner pga. sykdommen sin... Der e isje mange eg har mista... å eg tror isje der e ein innleggelse kor eg isje har hatt besøk... eller jo kanksje ein, men d e greit... D e isje alltid eg orke, men bare d at någen stikke innom å tar en røyk e så koselig!
Eg ser nå kor mange goe venner eg har, folk stille opp på alle kanter, å kjøre meg rundt... D e så fantastisk!
Alle samen: Eg e gla i dokk!!!
I mårå reise eg avgårde på konf weekend te stemnestaden:D bler bra!

No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D