Tuesday, August 25, 2009

ut av tåkå!

eg tror jammen eg e på vei ut av tåkå for denne gang! å d e ubeskrivelig deilig!!!
har nettopp komt hjem fra en liten pause.. på 10 dager.... d har isje våre nødvendig me merr hardangersøm på den tiå, bare litt teip:D ein gang! å eg har lagt litt planer lenger frem enn eg har turt å gjørr på kjempe lenge! heilt fram te 27.nov faktisk!! då e nemlig planen å spela litt i bergen.. d e någe kirkens Sos greier igjen:D
Eg sga begynna å jobba litt nå... 20%av 50% så d e isje merr enn 3 tima å 3kvarter i ugå, men d e litt, d e en begynnelse! å eg like d!

Eg va ude å rei i dag, å d va ubeskrivelig.... Bare så synd at ingen va i stallen når eg kom tebage, for eg tror isje eg har våre så fornøyd på lenge! D va isje någe spesielt egentlig, men eg tillot meg å kjenna på følelser... følelsen av frihet... eg va rett å slett litt glad:D å d e lenge siden! d varte isje så lenge, men alikavel!

Eg håpe ting går rette veien nå!

3 comments:

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D