Thursday, September 24, 2009

dikt:D




ville bare dø litt


slutte å leve litt




være alene litt


få fred


komme meg bort


langt bort fra livet




smerten


sterk og vond


sorgen


overveldene




innestengte skrik


bortgjemt fortvilese


naken gråt


avviser alle






hørte mine egne såre hulk


hørte noen rope mamma




hold meg


stryk meg


elsk meg - jeg vil jo egentlig ikke dø...






Her e eg igjen.... Nederlaget e så stort, samtidig som lettelsen e enorm.... D kan isje beskrivas! Men d e heilt J**lig... d finns faktisk isje någe finare ord tror eg....

9 comments:

  1. Åh, vennen min... Sko ønska der va någe eg konne jørr for deg:(

    ReplyDelete
  2. dumt at d oppleves som et nederlag når d e så vanskelig å styra.

    ReplyDelete
  3. "My love is

    just waiting

    to turn your tears into roses!"

    ReplyDelete
  4. Anne Lene8:15:00 PM

    Se det - du klarte brasene denne gangen og :) Stolt av deg!

    ReplyDelete
  5. Så fint dikt..

    Takk for kommentar, det er helt greit at du linker meg :) Kjempehyggelig å bli kjent med "nye" lesere :)

    ReplyDelete
  6. takk for d liljen:D diktet e isje mitt, så d e litt skummelt å legga d ud, eg fekk d tilsendt av ein av di frivillige på kirkens sos.... men du vett jo aldri, kan jo ver hu der sæther damå som har skreve d:p

    ReplyDelete
  7. Hahha, JA!! Hørte du ble oppringt?! Hadde jo en liten episode der for en stund siden jeg og. Skrev om det på bloggen også, tror du kan finne det under "dikt"

    ReplyDelete
  8. stemme d:D fekk link fra lise, så eg har lest om din episode:p syge syge ting...

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D