Wednesday, June 29, 2011

uro

Her sitter jeg, klokka er 06.31 uroen river i meg. Jeg har kjempet, kjempet hardt i hele natt. Vil ikke skade! Vil klare meg uten legevakt bare en natt. høyrefoten tripper, ukontrollert, fortjener ikke "fri"
burde kanskje ha gitt blaffen tidligere i natt, fått det gjort, og kanskje fått sove. Ser ut som at jeg må gå våken nå. For dumt og legge seg nå.

Det er ferie tid. Fastlege har ferie, behandler har sluttet, får kanksje, muligens, mest sannsynlig, men ingen garantier, ny behandler i august/september. Det er lenge til september....
Psykepleier har også ferie, har fått vikar for henne, men det er jo begrenset hvor mye en får sagt til nye personer.

Skikkelig syteinnlegg fra meg i natt. Men sånn er det jo noen ganger.

No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D