Wednesday, June 8, 2011

Ny bolig?

I dag har jeg vært og sett på leilighet. I ett bofelleskap ganske midt i sentrum. Jeg var ganske skeptisk. Har ikke hørt så veldig mye positivt om akkurat dette bofellesskapet, og da spesielt personalet har jeg hørt mye negativt om. Men førsteintrykket er iallefall veldig positivt. Så må jeg bare finne ut om hvem jeg kontakter for å ta imot leiligheten. ;) Hvis noen har vaskemaskin, komfyr, kjøleskap eller oppvaskmaskin som virker men som de vil bli kvitt er det bare og skrike ut!

Og sånn ellers er det 61 dager, eller akkurat 2 måneder siden sist jeg skadet meg! ;D

2 comments:

  1. Så fantastisk bra!

    Du er kjempeflink!! To måneder er dødsbra!
    Stå på videre!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:20:00 AM

    Så bra! Jeg tror det kan være bra for deg å bo i bofellesskap med personal, frem til neste steg. Håper det hjelper :) Og du? Det er KNALLBRA med 61 dager!! Tøy det enda lenger, ikke vent på dag 67 da du så å si har bestemt deg for å skade deg. Klarer du lenger? :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D