Wednesday, June 1, 2011

Stille før stormen?

Det har vært stille her på bloggen i det siste, det pleier ikke være noe godt tegn. Men nå dere, nå går det bra! 54!! dager skadefri i dag;) Det er seier det. 13 dager igjen så er målet nådd!
Har fått tilbud om ny leilighet, fått superpositiv uttalelse av behandler ang sertifikatet, fått søkt om støtte til hestehold hos NAV. Og til og med kanskje fått en mulighet til å jobbe litt! Friske meg er virkelig i siget om dagen. Og slik håper jeg inderlig at det fortsetter!

Sånn er jeg om dagen;) ett eneste stort smil;)

Jeg bruker mye tid i stallen


Prøver og være litt sosial også.. I helgen skal jeg inn til forsand og være skriver. Det blir garantert kjempe morro. Er vel nesten første gang det blir så stort stevne i dette området. 6 internasjonale dommere kommer, så det å forstå hva de sier, og skrive det ned riktig kan vel bli en utfordring. 2 av dem er heldigvis norske:) Helga etter er det klart for tur til Seljord. Har heldigvis ordnet meg reserve sjåfør dersom fylkesmannen ikke har klart og bestemme seg for om jeg skal få ha lappen eller ei. Lillesøs kommer ned og skal være med;)

Det er fantastisk om dagen, skadetrangen melder seg selvsagt innimellom. Siden fredag har jeg snakket med politi, legevakt, og psykepleier på avdelingen, og det er en fantastisk følelse når jeg kan smile og le, og si at alt går fint. Og mene det, og bli trodd på det! OG se at det gleder dem som har betydd så mye for meg! Som jeg har vært utrolig sint på, men som jeg ser har reddet livet mitt gang på gang. Det er virkelig fantastisk.

67 dager er målet, og jeg vil tro at jeg sannsynligvis sprekker en gang etter det. Men det er helt greit. Da begynner vi bare på nytt, med nytt mål. 68 dager. En dag mer hver gang. Så blir det bra til slutt!

2 comments:

  1. Anonymous9:15:00 PM

    Hei

    Jeg leste om moren din, kondolerer så mye. Håper det går bedre med deg etterhvert. Jeg ser du har søkt støtte hos Nav om hestehold, hvordan gjorde du dette? Og fikk du det?

    Jeg sliter selv i hverdagen og noen ganger føler jeg den eneste meningen med livet er å holde på med hest. Men det har jeg ikke råd til, men heldigvis fant jeg bloggen din.

    Ønsker deg alt godt og håper du får det bedre!

    -G

    ReplyDelete
  2. Jeg fikk det innvilget for ett halvt år ja. Husker ikke hvordan jeg søkte, men fikk med uttalelse fra behandler og sykepleier som sa at det var veldig bra for meg å holde på med hest. Søkte ikke på ny, men vurderer det nå igjen.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D