Thursday, December 10, 2009

Kirkens SOS

eg har hatt en del me Kirkens SOS å gjørr... d e ganske fantastisk at så mange mennesker ønske å bruka tiå si på å hjelpa folk som slite.... å nå sitte eg her på nåttå, å kjempe en kamp som isje ligne någenting.... heilt jævligt e d... der fins isje någe finare ord... som Lise seie (link her) bare ein siste gang...å "Blåmann" seie te meg bare litt Cathrin, du har jo strips, eg vett me meg sjøl at d isje holde me litt, eg klare isje slutta der...


På tirsdag turte eg isje gå te behandler, å isje te psykepleier.... Eg e så redd for innleggelse.... å tenkte vel at hvis eg bare unngår di, så legge di meg isje inn? eg vett nå isje eg....


Poenget va at eg nå sitte her å kjempe.... søvnen vil isje komma, å eg tenkte eg sgo skriva en SOS melding te Kirkens SOS... d e veldig greit, heilt anonymt, einaste e at du isje får svar me ein gang.... Men i løpet av 2010 komme der SOS chat:D d bler greier d...


poenget va at på meldings siå diras låg der link te siå "om meg" åsså leste eg gjennom kort versjonen av intervjuet mitt, å på bunnen der låg der ett bilde som eg bare syns va så fint....

tenk den kampen blomsten kjempe før an endelig komme gjennom snøen.... en usynlige kamp, å folk trør oppå snøen, å e isje klar øve at di kanskje trykke ner den stakkars blomsten? bare någen litt forvirra tanker fra meg seint på nåttå.... prøve meg igjen på litt søvn.... Blåmann får isje vinna i dag!!!!

her e forresten link te siå kor eg fant bildet....

https://www.kirkens-sos.no/Artikler/1212.html

No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D