Sunday, December 6, 2009

ett vanskelig innlegg

som eg egentlig har hatt lyst å skriva lenge, men eg har isje heilt fått d te....
Eg sgo virkelig ønska at folk kunne forstå.... kor mye krefter eg bruke, kor mye energi d tar... d å isje skada seg.. d e hallaen måned siden sist... å d e bra! Men eg finne barberblader å bandasjegreier å sånn øve alt, å d e tøft... eg ser arrå mine kver dag, å d e en konstant påminner... D minne meg om kor "enkelt" d e å få litt fred.... For d hjelpe faktisk... ei litå stund iallefall.... Men eg e så redd for å sprekka, for å enda opp på legevakten... for at fastlegen sga få rapport, å tenka at eg kanskje isje e klar for å ha lappen...

D e den andre tingen i mitt liv eg bruke mye krefter på.... mangel på lappen... di tok an fra meg i september tror eg d va... å eg bruke mye tid på ting som ellers ville tatt no time at all.... å når dagen e sånn at d e stress bare d å komma seg opp av sengå, så e d å komma seg ner for å ta bussen heilt håplaust.....

Ellers så har eg hatt någe positivt i helgå.. Eg va på kurs me Eyjolfur Thorsteinsson i helgå, å i dag, så satt ei som e utdanna dommer å såg på... åsså spurte han na ka karakter hu ville gitt ponnien for skritt nå... så hu kikke, å seie 6,5... kanskje 7.. så ber han meg om å ri litt fortare å spør na igjen... å hu bare: 8!! uten tvil! å han va heilt enige, så sa han at hvis eg bare gjor sånn, så ville d ble 8...:D så d va kjekt! me får bare jobba på, så kanskje me kan komma opp på någe merr akseptabelt på resten av gangartane og:D

1 comment:

  1. Synes du har vært flink Cathrin!Eg vett d e vanskelig!!!
    Sykt gla i eg!!!KLEM!!

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D