Thursday, March 8, 2007

sånn va d...

då va altså hemsedal øve... å d va en konge tur... me hadde ett par håveskader, så me a oppe om nettene å vekte folk ein gang i timen... i tillegg hadde me en konkuranse som jekk ut på å drikka 2 liter melk så fort som mulig... 2 deltakara, kver sin lighter å kver sitt lys... åsså har du bare lov å drikka når lyset ditt e tent... dette endte jo me en del oppkast.... kjipern... han eine spydde rett ittepå å va ferdige me d... mens hu andra spydde resten av turen... kjipt.. 2 daga i bakken ødelagt....å når hu kom hjem drog hu te legen å fekk beskjed om å drikka ett glass farris i halltimen... jeej...

uansett nå e me hjemma.. å eg e syge... eller sånn litt syge... type slappe å vonne i håvet å halsen... d e jo kjipt... åsså har eg fått nye jobb!!! på planeten fritidsklubb på kverneland.. så tirsdag torsdag å fredag sga eg ver der:D d bler nok bra..

Akkurat nå e eg hos siri...
me har fått dillå på brettspel... så me har spelt millionær, geni fantasi å kokkelimonke kver dag nesten i 3 uge:D
Knall kjekt... d va vel d som va nytt...

Nei... onsdag i vinterferien fekk Gro Anita Ei jenta:D så nå e nora komt te verden! knall kjekt... eller eg har isje sett na ennå for hu fekk en infeksjon å måtte gå på antibiotika ei uga så imunforsvaret e isje heilt på topp... svein kåre sa d va veldig kjekt på dagen men isje mellom 4 å 8 om nåttå... då va d visst stritt:p


Nei eg lure på om eg sga skifta på hu litla å stappe na i seng å hjelpa siri å rydda før anja andrè å andrè komme.... me snakkes

1 comment:

  1. Plutseleg var du tikka:) viss du mot formodnign ikkje ka reglane er dei på bloggen min

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D