Tuesday, March 13, 2007

tikken

fillen og.... Eg har blitt bloggetikka! Så no kjem det 6 merkelege ting med meg.Men fyrst reglane: Han som har blitt tikka, må skriva 6 merkelege ting om seg sjølv før han/ho kan tikka 6 andre og videreføra denne plaga!


1) eg like... i en alder av 20 år fortsatt å lesa wendy... godt eg har ei lillesøster eg kan kjøpa bladet te.... dette gjelde forresten ogpennyklubb bøker.... fint at nevnte søster e medlem:D
2) marit syns at eg e flink å ver ekkel me mat.... eg trenge faktisk bare en isbit for å ver ekkel
3)eg sovne isje så lett. men når eg fusst sovne kan du riva huset rundt meg uten at eg våkne.
4) eg regne fortsatt ålesund som hjem.... å eg har bodd i rogaland i 11år..
5)eg sgo egentlig hetta Lone, men farmor streika, for naboen hennas hadde ei ku som hetta anne lone....
6)på telefonlistå mi har eg 2 mor lagra.... å begge mine foreldre bor fortsatt samen:P figure it out.... eg har forresten ein elsklingen min og.... å eg e veldig singel...
eg tikke..... Camilla, Helge, Cecilie, Bente, Leffi, Marit

1 comment:

  1. Ikkje så kjekt å hetta det sama så nabokuå :p Men Lone e jo et fint navn då =)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D