Monday, March 26, 2007

jaddå...



jammen va d lenge siden sist... Nå har eg altså begynt i ny jobb på planeten fritidsklubb på kverneland... dokk kan jo sjekka siå vår her der vil eg altså befinna meg tirsdag fra 7-10 eller fra 6-10 alt itte ka uga d e.. torsdag fra 6-9 å fredag fra 8-12 så i disse tidsrommene e d nyttelaust å ringa meg, for me holle te i ett bomberom, å der e der isje dekning på ett vis... men send gjerna en melding... sånn e d.... ellers så har me fått oss hund... en liten valp... navnet e ennå litt uvisst... så eg sga fortella når eg vett:D men kanskje me kan finna ett bilde... sga me se...


jupp... d va ett.... sga me se om me har ett te...



herligge eller??? har dokk någen navne forslag???
me har tenkt på Rasmuss (katten me hadde i 12 år hetta d...)
Rambo...
Rocky...
å eg stemme veldig hardt for Bob kåre eller Knut....
se for dokk å roba knut sånn så di seie d på jæren...
Kniud på en måde... skam løye:D
D va litt om meg jah... ellers så va eg barnavakt i går... hadde hu litla te siri her hjemma hos meg... d va isje heilt populært om nåttå... våkna å grein å greier, men mamma fixe opp vettu.. litt merr klær å ett teppe i sengå så sov hu søtt... TAKK MAMMA!!! så me har våre i kjerkå i dag... d va vel d... sga prøva å skriva igjen snart... kommenter gjerna... då bler eg så gla:D

4 comments:

  1. Åh, e det en beagle? Ligna veldig på Melfi når han var liten, savna plutselig valpetiden =)

    ReplyDelete
  2. Eg stemme for Rambo

    ReplyDelete
  3. jupp d e ein beagle.. han sga hetta rocky har me visst bestemt...

    ReplyDelete
  4. Å skamskjønne!! Rocky hørres us som et bra navn =)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D