Tuesday, April 3, 2007

skattetid:D

jaddå.. så kom selvangivelsen i år verttu.... å gjett kem som får 5743kr igjen på skatten:D glade juli:D eg glede meg...

å d e bare for sånn ein måned me 50%skatt tror eg... hjelpes eg glede meg te neste år då... siden eg nå jobbe 4 jobber å 3 av di betale eg 36%skatt på:D d må jo bare bli bra!! ellers....

I helgå har eg vært barnevakt åsså va eg litt ude på lørdag ja.. åsså på søndag va meg å camilla en tur te ålgård... på besøk te jeanett å anette... åsså i dag har eg våre me jeanett anette å marit på kinaen på sandnes.. før eg drog te bryne... åsså hang eg litt i kiosken.. før oddveig kom... åsså reiste me fusst te nærbø å hang litt der.. så reiste me te nord-varhaug å såg på sjøen, åsså drog me te huset te gerd, å venta på gerd i ein å en hall time.... åsså va me hos gerd ei stonn.. Ruth og va innom... mega kul jenta altså... åsså kjørte meg å oddy te Egersund for å kjøba kebab... men tror du isje dumme folkå hadde stengt tidligt id ag... så då blei d habbiss ¨på shell heller... før eg kjørte oddy hjem å tog turen hjem eg og.... sånn va d.. i mårå sga eg vaska bilen.. åsså sga eg henta siri å litlå på flyplassen... åsså sga eg på jobb... jupp.. d va planen.. åsså onsdag sga eg vaska klær å pakka... åsså drar me te ålesund på lvelden en gang.... faktisk ti på 8:D ¨hjemma igjen søndag kveld... men då me bil... jeej...

7 comments:

  1. Eg får igjen 3465! (Gjett om de e AKKURAT husleiå for Juli? SCORE!) BSU e fillen ikkje domt, allså! Ke ska du gjer me skattepengane?

    ReplyDelete
  2. sånn som vg bloggeren?? hamstra fiskeboller:P nei eg vett isje... donera di te någen me ett aua å en halle fod kanskje...

    ReplyDelete
  3. Eg fekk igjen 8600! Herligt =) Det passe godt når eg får masse utgifter te høsten :)

    ReplyDelete
  4. eg og fekk igjen et eller aent med 8000 sa di heima, har kje sitt det svart på kvitt då, så eg vett kje om eg ska tru det eller ikkje ;) Men det blir bra... Då trenge eg kje stressa med å dra heim før i slutten av juni iallefall ;)

    ReplyDelete
  5. an e på vei.. men pcen ville isje lega me meg lenger, å akkurat nå va eg isje i humør...

    ReplyDelete
  6. Eg fekk ikkje någe tebage på skatten, ikkje d at eg har betalt någe heller då. Fordelen me å ikkje ha jobb:) Lige d best. Ingen inntekter, ingen utgifter. Snulte bare på mamsen å papsen;)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D