Friday, April 13, 2007

påsken


jaddå.. då har eg våre på påskeferie.... hjem en tur:D me va altså på sunnmøre, nærmare bestemt ørsta, volda å Ålesund... meg å pappa tok fly opp onsdag kveld, leide en bil på Vigra å kjørte innover... så kjørte eg han te volda å reiste hjem te farmor å farfar å sov... å d e stortsett d påsken min har dreid seg om, kjøra pappa å mamma rundt å ver hos farmor å farfar... va en tur hos tanten min i dalsbygda... jupp, d e akkurat så øde som d hørres ud... ræge e reine byen i forhold... åsså va me en tur te ålesund.. å då va eg inne i huset vårt.... for fusste gang på ganske mange år... sga dokk se ett bilde av huset vårt kanskje... d i ålesund altså... d e någen år si d blei tatt, men d har nok isje forandra seg så mye...
å di som sitte foran e altså fride å sofie....

juppsann... åsså va eg på kafe me søskenbarnet mitt en dag... åsså besøkte me tanten min... åsså tog eg en heile hau me bilder av sjønnasen...:P

sga dokk se???


d va altså kaldt i ålesund.....


Rocky veldig klar for å komma inn... men litt skeptisk:P

6 comments:

  1. Såååå søt han e!! Må få t å se han mens han fortsatt e valp!!

    ReplyDelete
  2. jaddå... bare å ta turen nerom.... bor jo rett nerfor nå jo.... har fått nytt nr.. men ranveig fekk d på melding i dag. så du kan jo spør hu... å gje en lyd..:D

    ReplyDelete
  3. rettelse... nerfor mor di å di:D

    ReplyDelete
  4. Takk for oppdatering. Koselig å høre om påsken din. Stemmer at jeg har fått nr ditt. Tenkte jeg skulle sende en mld - det er jo alltid kjekt... men det ble visst ikke. Du får ha en fin helg!

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D