Saturday, February 17, 2007

Oppdatering

syns eg e ganske dårlig på oppdateringer for tiå... nå sitte eg i kjerkå.... klokkå kvart på 9 på en lørdagskveld... tragisk? mja litt... æniway... me drar te hemsedal i mårå... d bler nok bra!!! eg glede meg! nå har eg lagt avkryssingslista te bussen å morgen andakter te heile ugå... å alle har levert bagasjen!!! d bler knall... nå sga eg bare ringa trygve å få tak i rudi dvd... så e eg heilt klar!!! elle eg vente på at camilla sga ringa då.. for hu sga sova hos meg i natt... sånn va d! tenkte bare eg sgo oppdatera litt! snakkes


dokk kan jo godt be om at me får en konge tur å at ingen sga skada seg!!!! å om at viddå e åpen i mårå.... d e laaaaaaangt å kjøra rundt!

eg stikke te pudderet i HEMSEDAl om 12 tima!!!!

3 comments:

  1. Nice! Du må kosa deg masse. Eg ska be om at det bler en bra tur, og at uhellene holde seg borte! =)

    ReplyDelete
  2. kosa dæg masse på tur:) så glede æg mæg t me ska henga neste vega:D:D
    gla i dæg:D klem

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D