Tuesday, April 3, 2012

Dagene går...

Jeg leker meg ikke lenger igjennom. Det er tøft å stå i det. Men jeg står, oppreist, foreløpig. Skadetrang og selvmordstanker. Og nå røykeslutt. Jeg gjør det ikke enkelt for meg selv, men jeg har ståpå vilje og har bestemt meg for at dette skal jeg klare. I skrivende stund er det 157 dager siden jeg sist ble sydd, over 5 mnd! Jeg håper dette varer!

Siden sist har jeg kravlet meg ut av sengen vært i både 50 års dag og 30 års dag. Klart og være litt mer sosial. Overskuddet melder seg igjen. Og godt er det. Døgnrytmen har vært skrudd, men nå har jeg nettop gått rund og sovet en natt, så jeg håper den er på rett kjøl igjen nå. Jeg har planer om å bli flinkere til å gå tur, både alene og sammen med min fantastiske tur kamerat:) hun er gull verdt! Jeg håper på å få ridemotivasjonen tilbake. Stakkar ponnien får mye fri for tiden. Men selv om jeg ikke rir blir det lange dager i stallen på sviland. Vi koser oss enormt sammen! Herlig gjeng! Alt i alt er det meste positivt om dagen, selv om kveldene og nettene er tunge.

5 comments:

  1. Anonymous4:44:00 PM

    Veldig fint å lese at det tross alt er mer positivt om dagen enn negativt. Det tar jo tid å få rydde bort alt det negative, så du får være fornøyd med at det hvertfall er redusert så langt :) Gratulerer med 5 måneder :D

    <3

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:57:00 PM

    Hei Cathrin,

    Fint å høre at du har mye positivt som skjer i livet ditt. Men jeg kjenner meg godt igjen i det du sier om at alene tiden, kveldene og natten som værst. Sånn har jeg det og. På dagene så går alt så fort og man har ting som skjer hele tiden, at man ikke rekker og tenke... Men når man plutselig blir sittende alene om kvelden og om nettene, så synker man dypere og dypere inn i vonde tanker. Det veit jeg alt om.

    Håper du fortsetter og klare å sosialisere deg og gå i bursdager og stallen, ikke isoler deg sånn som jeg gjør, for da får du denne kvelden og natta perioden, hele dagen også...

    Stå på, tenker på deg!

    Thomas

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:06:00 PM

    Du er sterk som står oppreist, og som klarer å å sosialisere deg. Stå på. Du er flink :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:07:00 PM

    Du er sterk som står oppreist og klarer å sosialisere deg. Stå på. Du er flink :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D