Saturday, December 24, 2011

Jul

Så er det jammen tidlig Julaften morgen, jeg har ennå ikke vært i seng, skal snart prøve å sove noen timer, før det er askepott klokken 11.
Jeg liker ikke jul, men i år gleder jeg meg faktisk til julekvelden. Jeg og min søster feirer alene. Min far har nemlig dratt til Thailand med fruen. Jeg tror det blir koselig. I natt har vi laget ristopper og delfiakake, så da er vi så fornøyde at.

Julen er vanskelig synes jeg, alle skal liksom være så glade og fornøyde, og jeg har i mange år ikke vært så glad og fornøyd. Men i år går ting bare veldig bra. så kanskje kan jeg kjenne litt på juleglede når kvelden kommer.

Jeg har fått ny respekt for alle de som steller i stand jul rundt i det ganske land. Det er liksom litt å huske på når du skal gjøre all handling og matlaging og husarbeid og pynting. Det har blitt noen sene kvelder den siste uka.

Planen for morgendagen er som følger. Askepott, fellesridetur med alle i stallen, pinnekjøtt laging, middag, pakkesanger og helt til slutt klokken 23.00 konsert i Hana Kirke. Det gleder jeg meg kanskje mest av alt til;) tror det blir en fin avslutning på en hektisk dag.

Nok fra denne kanten for i natt. Ha en fredfylt julehelg alle sammen.

GOD JUL.

No comments:

Post a Comment

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D