Tuesday, March 8, 2011

Jeg er litt tom

tom for emner, tom for overskudd, tom for livsglede, tom for livsmot, tom for alt egentlig.

Siden sist har jeg bare vært en gang på legevakten, og det var faktisk ikke med vilje en gang... :D Men jeg måtte sy uansett da...

Nå er det vinterferie... Hva skal folk med vinterferie egentlig? Utrolig tåpelig. Jeg hadde virkelig mannet meg opp til å møte hos behandler i morgen (idag) men så kom jeg på at hun har jo vinterferie ja. Det utgikk med andre ord.
Så her sitter  ligger jeg... Skadetrang fra helvete. Ingen livslyst, ekstremt dårlig impulskontroll. Og ingen behandler. Superfint. Jeg virkelig elsker livet mitt.

Jeg tror jeg skal slutte nå, og heller håpe at skrivekløen melder seg en dag jeg har noe mer fornuftig å komme med...

2 comments:

  1. Anonymous11:51:00 AM

    Legger igjen klemmer og håper at følelsene roe seg utover dagen.

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D