Thursday, March 17, 2011

Tøff natt..

Der lå jeg, fastspendt i belter... De kom fort denne natten, fikk bare tid til ett par kutt.. Plutselig var de over meg.. Mange personal. Finn beltesengen sa de.. 1-2-3- løft.. Magen først, så beina, og armene til slutt..

Panikk, prøve å dunke hodet. Sterke armer, holder meg fast, plasserer dyne under hodet.. Sånn, da var det polstret. Alle går, untatt en, må passe på. Vri meg litt sånn, der ja, en hard kant, dunk, dunk, dunk. Sterke armer igjen. Resignasjon, det går ikke. Personalet setter seg på gangen, med åpen dør..

Jeg er redd, panikken tar meg. "unnskyld, kan du lukke døren??" Nei, vi må passe på nå vet du.. Hun kommer inn, begynner å rydde etter kampen.. Jeg spør tynt, kan du lukke døren? Nei, der er ingen i gangen. Ingen går forbi her...

Ingen så at jeg var redd. Tårene renner.. De kommer og tar meg. De andre.. Hvem? Jeg vet ikke, noen. vær så snill, lukk døren ber jeg med skjelvende stemme. Men nei, døren må visst være åpen...

Jeg er redd.. De forstår ikke at når jeg ikke får gjort det jeg skulle, må jeg straffest.. De kommer nå, de andre.. Best å krype inn i hjørnet...

4 comments:

  1. Anonymous10:36:00 AM

    Det høres så ubeskriveligt vondt ut. Jeg får følelsen av panikk, bare jeg leser bloggen din, og tanken på å bli stroppet fast, for så å bli "blottlagt" med åpen dør, uten "beskyttelsen" fra den lukkete døra. Håper virkeligt du får en bedre natt i kveld, og at du kan få bli frisk.
    Syns det er utroligt flott at du blogger om denne natta, og delerden med oss andre, både syke og friske.

    Frank

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:57:00 PM

    Legger igjen masse klemmer til og håper at denne dagen blir bedre for deg :)

    ReplyDelete
  3. du skriver så utrolig bra Catrin. Jeg får vondt av du har det så vondt. Det er vanvittige følelser og opplevelser i denne bloggen. Håper du har en bedre dag i dag. Jeg ønsker så inderlig at du skal bli fri fra dette helvete Catrin. Husk at Gud elsker deg.

    ReplyDelete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=8FXLo3aCkuQ

    Du er aldri alene!
    Jeg er glad i deg!

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D