Wednesday, December 15, 2010

Jeg famler...

Jeg famler, faller, prøver å reise meg, men stuper.. Ting går ikke så bra.. Hadde en tøff runde på legevakt natt til i går.. Døgnrytmen er totalt på tur.. Og de negative, og destruktive tankene styrer.. Jeg prøver å gjøre det jeg skal, ringe de rette folkene, møte opp på de timene og møtene jeg har, men jeg feiler gang på gang.. Nederlag på nederlag.. Noen prøver å fortelle meg at det er ok og være syk.. Det er faktisk lov og ikke gå på jobb når formen er dårlig.. Men ikke for supercathrin, jeg liker det kjempe dårlig.. Jeg prøver virkelig...

Kommer meg stortsett i stallen iallefall, så det er vel bra det.. Sånn for å se litt positivt på det hele..

I natt har jeg sovet kanskje en time, litt i minste laget kjenner jeg.. Må vel prøve å få noen timer til før jeg har lunsj foring i morgen...

1 comment:

  1. Anonymous6:27:00 PM

    Håper ting snur snart.

    gode tanker sendes over :)

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D