Sunday, October 3, 2010

Jeg tok mot til meg

I lenger tid har det vært en lege på LV som jeg har vært missfornøyd med, h*n har virkelig vært respektløs både mot meg og andre... For ett par uker siden fikk jeg nok, og med litt oppmuntring fra sykepleierne som var på jobb, gikk jeg hjem og skrev en klage... en a4 side med ting som jeg har opplevd med ham som ikke har vært ok. Jeg var spendt på hva resultatet ville bli, om jeg ville få noe svar i det hele tatt, og hvordan mitt neste møte med h*n blir.

I dag fikk jeg svar. H*n beklaget så mye at det var slik det var blitt oppfattet, og lovte å prøve å endre på oppførselen sin. Jeg er fornøyd, jeg håper at det var den vekkeren h*n trengte. Jeg er ikke lenger redd for å møte h*n igjen. Så vil tiden vise da...

Ellers er jeg ikke spesielt forutsigbar om dagen. Jeg makter ikke lage avtaler, trenger å ta ting litt på sparket. Trenger å bruke tid med mennesker som gir meg noe, gjerne i en stall.. Ett sted hvor jeg ikke føler at jeg må være i timesvis, ett sted hvor jeg kan gå når jeg har fått nok. Og aller helst med mennesker jeg ikke kan "ødelegge"

Så til dere som febrilsk prøver å få kontakt med meg, som gjerne vil henge eller noe, jeg beklager, jeg er litt ute av drift om dagen. Men jeg håper at jeg kommer sterkere tilbake etterhvert. Akkurat nå er det bare sånn det er.

4 comments:

  1. Anonymous2:41:00 PM

    Så tøft av deg å klage og at han tok det som han gjorde :) Håper han bedrer seg i oppførsel.

    Ønsker deg en fin dag.

    Klem

    ReplyDelete
  2. Veldig voksent og bra at du sa fra på en sånn måte :)

    Håper det blir bedre fremover.

    Klemmer

    Ps:
    Så på TS at du fikk skryt for jobben med pånnisen :) Flink er du!!

    ReplyDelete
  3. flottflott gjort! du e tøff ^^

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D