Tuesday, May 25, 2010

Dagene går....Tankene består.

Trist men sant. Etter ett 2 ukers opphold på rom 260 er tankene fortsatt like plagsomme... Jeg kom hjem tirsdag for en uke siden, brukte onsdag og torsdag på å jobbe, så dro jeg avgårde til seljord, men nå er jeg hjemme igjen. La oss ta litt av det kjekke først:D
 Oppstarten på Tryggvi islandshest gård gikk som planlagt, selv om jeg egentlig skulle være innelåst i stavanger. Jeg fikk lov å dra... Opplegget virker veldig bra, og jeg trives godt:D Kjekke folk og alt er bare velstand:D

I Pinsen har jeg vært i Seljord på Pinsestevnet med islandshest gjengen:D Mye morro, mye god mat og drikke:p eller iallefall svidde pølser og pisse lunka cola:p Og lått og løye ble der iallefall nok av:D Flotte hester var der jammen meg også:D Det var virkelig gøy å få være med, Isafold (klubben min) har ansvar for innsjekk, det betyr at vi sjekker papirer, og tar tempen på hestene, samt tildeler boks, sjekker at camping er betalt, måler opp utekve og tildeler plasser der... Det ble min jobb... jeg sto mokk alene på ei mark med masse blå kryss på for å fortelle alle fra Gandur, Gladur, Arvakur, Sleipnir, Faxi Hrimfaxi, Hrimnir, Ljosvaki, Hekla, Feykir og villingur  (har sikkert glemt noen nå) hvor deres 5x5m store gressflekk var. Morro, men travelt i perioder. Alikevel følte jeg at  "friske Cathrin" kom frem i lyset for første gang på evigheter. Det var en god følelse. Jeg smilte og lo til alle som kom. Og prøvde å være så imøtekommende jeg bare kunne. måtte være streng ett par ganger, når folk bare satt opp gjerder der det passet dem, men ellers så gikk det kjempe bra:D Vi var oppe kl 10, og jobbet fra 11 om morgenen til 01.30ca på natta... så jeg var ganske så trøtt når jeg stupte i seng... Lørdagen var fæl... veldig varmt... veldig solbrent, og veldig trøtt... ingen god kombinasjon, det kjentes nesten ut som verdens desidert værste bakrus!!

Uansett helga har vært bra, Oppstarten på Tryggvi har gått over all forventing.. Jeg har klart å presse skadetrangen litt vekk. Men de forbanna tankene er der HELE tiden!
"du fortjener ingenting Cathrin
"Du er ikke verdt noe!"
"Alle hater deg!"
"Du er ikke verdt denne brødskiva!"
"Du burde kaste opp maten!"

(bilde googlet)
"Skad DEG!!!!
Det er ett sant helvete... Det er så slitsomt. Man kan jo lure på hvorfor jeg gidder å stå imot, det hadde da vært mye lettere å gi etter?

8 comments:

  1. Sender mange tusen klemmer og hjerter <3

    ReplyDelete
  2. Du står i mot fordi du innerst inne vet at du er verdt det!
    Du fortjener det!
    Og folk er glad i deg!
    (Selv jeg som bare kjenner deg herfra og fra trollspeilets forum :) )
    Stå på videre!

    Masse klemmer fra meg

    ReplyDelete
  3. Stå på,Cathrin!!!Du e verdt d...mer enn du nogen gong komme t å forstå!!
    Veldig gla i deg!!

    KLEM:)

    ReplyDelete
  4. Hey! Tenk på alle oss som e sååå gla i deg å som sette pris på deg! Du e verdt å du e gode som står i mot:D Aldri gi opp!

    ReplyDelete
  5. Hørtes ut som en fin dag <3
    Fortsett og stå imot, en dag blir alt bedre, jeg lover deg og det er så verdt den når den dagen du føler deg bedre ;)

    sv ;
    Statsminister er litt og ta i,
    men kansje en dag ;D
    Ja, syns selv jeg er heldig!! :)
    Men hvordan visste du om "han", du bor jo ikke i Østfold leser jeg :p

    ReplyDelete
  6. halla kompis! så fint bilde over:D konge!!

    ReplyDelete
  7. Hei
    Å stå i mot selvskadingstrang er tøft,og som du sier det er så mye enklere å bare gi etter. Det kreves mot og styrke til å stå i mot den trangen, så det var kjempe bra at du greide å presse skadetrangen bort litt :)

    Olivia

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D