Wednesday, January 14, 2009

javell....

Heisann folkens, å godt nyttår.... eller... nytt år e d iallefall... eg starta mitt me en liten tur te varatun... dvs nesten 2 uker nå, så får me se kor lenge d vare... Ellers, hadde eg ei fin nyttårs feiring me Gunn, Linda, Maria, Camilla å Jon Steinar... på Rennesøy... go gang d... udenom at Embla (hunden te Gunn stakk av, så me måtte ud å leida midt i middagen... men d jekk jo godt d og:D


Ellers, så har eg fått meg hest... Salka frå Jåbekk hette hu... eg fekk 50000 av far min i lønn... så då måtte eg bare spytta i 10000 sjøl, isje så gale d... hu e veldig kjekke, men en smule ustabil av å te... kvinnfolk vett du... kan aldri stola på di:p så i går datt eg av... kjenne d litt i dag kan du sei... føle meg som ein 90 åring når eg går.... så hvis någen har ei hofta te låns i någen dager så e d heilt greit for meg...

Så sånn va d... ellers tror eg isje d va så mye nytt... sykmeldt te fredag, så får me se...

Hvis någen vil ver me å be om lysere tider, så sette eg pris på d!

2 comments:

  1. hehe.. du tar feil sigrid:p Salka hette hu... å før d står någe aent på dørå nas, så e d sånn d e...

    ReplyDelete

Jeg setter stor pris på om du legger igjen ett lite hei når du har vært innom:D